Aika: 19.11.2018 klo 9-16
Paikka: Hahkialan kartano, Hauho
Hahmotatko, millainen on asiakkaasi polku palvelusi läpi? Uskallatko kokeilla arjessasi uusia ideoita yhdessä asiakkaittesi kanssa? Hyödynnätkö yhteistyömahdollisuuksia muiden alueellisten toimijoiden kanssa?
Tervetuloa mukaan PALMA -hankkeen toiseen työpajaan sukeltamaan syvemmälle palvelumuotoilun ja ideoinnin maailmaan!
Työpaja on suunnattu Kanta- ja Päijät-Hämeen maaseudun matkailu- ja palvelualan yrittäjille.
Perehdymme päivän aikana tarkemmin palvelumuotoilun työkaluihin ja erilaisiin ideointimenetelmiin. Pohdimme mistä vaiheista asiakkaan palvelukokemus syntyy, mitkä ovat palvelun kipupisteitä ja miten huomioida asiakkaiden yllättävät tarpeet. Keskustelemme myös yhdessä, miten voimme hyödyntää muiden toimialojen hyviä käytänteitä maaseudun matkailupalvelujen kehittämisessä.
Työpajan tavoitteena on, että osallistujat kasvattavat ymmärrystään palvelumuotoilusta, pääsevät verkostoitumaan ja tuottamaan palveluideoita, joita he voivat testata omassa liiketoiminnassaan.
Työpaja on maksuton. Hanke tarjoaa osallistujille kahvit, lounas on omakustanteinen. Ilmoittaudu nopeasti mukaan, työpajaan mahtuu 30 osallistujaa.
Aikataulu:
9.00 Tervetuliaissanat & aamukahvit
9.30 Tutustuminen osallistujiin
9.45 Hahkialan Kartanon toimitusjohtajan Anne Pekkasen tervehdys
10.00 Palvelupolku asiakkaan ymmärtämisen välineenä
11.30 Lounas
12.30 Tutustuminen Hahkialan Kartanoon
13.15 Työpajatyöskentelyä
15.00 Ryhmätöiden purku
15.30 Mitä seuraavaksi?
16.00 Päivän lopetus
Työpaja järjestetään osana Hämeen ELY-keskuksen rahoittamaa PALMA, palvelumuotoilulla uutta liiketoimintaa maaseudulle -hanketta.
Tule mukaan verkostoitumaan ja kuulemaan ideoita, miten voisit kehittää omaa toimintaasi!
Ilmoittaudu mukaan >> https://etela-suomi.proagria.fi/tapahtumat/palma-tyopaja-2-asiakaskokemuksen-kehittaminen-palvelumuotoilun-avulla-10581